Rooster en

lestijden

HomeLeerlingenRooster en lestijden

Lestijden

De schooldagen starten om 8:30 en duren tot uiterlijk 15:30 uur.

We starten de dag met persoonlijke leertijd (PLT).Dat betreft persoonlijke coaching en een dagstart om 09.15 uur. Tijdens PLT kunnen we ook gezamenlijk werken aan bijvoorbeeld activiteiten vanuit de Gezonde School en loopbaanoriëntatie (programma Qompas).

Ben je helemaal bij met je (leer)doelen en heb je geen coachgesprek ingepland staan, dan start je lesdag dus om 09.15 uur. Soms is het juist fijn om deze tijd wel op school te gebruiken. Je kan dan in stilte aan je doelen werken, waardoor je wellicht zonder huiswerk naar huis gaat. Wel zo prettig.

Het kan ook zijn dat school (je coach) aangeeft dat je deze tijd op school moet zijn, zodat we meer zicht hebben op jouw leerproces en je daarbij kunnen begeleiden.

Wellicht zoek je extra uitdaging en sluit je aan bij een TOPklas of bij een van de commissies, zoals de techniekcommissie (toneel).